راه های ارتباط باما
  • دفتر مرکزی تهران:
    02147620436
  • ارتباط مستقیم با مدیرعامل:
  • نظرات و پیشنهادات:
    02147620436 داخلی 6
    02147620436 داخلی 6
  • فکس:
    02147620436 داخلی 7
    02147620436 داخلی 7
  • دفتر مرکزی مازندران نوشهر:
    01152058826
  • معاون اجرایی مدیر عامل:
    09113957851 مهندس علی جمشیدی
    09113957851 مهندس علی جمشیدی
  • بخش فروش در نوشهر:
    09125000436

جهت هرگونه نارضایتی از سیستم پاسخگویی با این شماره تماس بگیرید: 09358983352 09358983352

براي بازديد از ويلا ها و پروژه ها به پايين سايت مراجعه شود.

طراحی ویلا حرفه ای

طراحی ویلا حرفه ای

یک معماری زیبا می تواند در عین خاص بودن باعث افزایش ارزش ملک نسبت به دیگر املاک گردد.

معماری را می توان رکن اساسی ساخت یک بنا و محوطه دانست. بدون طرح معماری زیبا و کاربردی صرف هزینه و استفاده از بهترین متریال هیچ گاه نمی تواند خواسته سلیقه ما را تأمین نماید.

هنر معماری می تواند فضا را به گونه ای ترسیم نماید تا بیشترین حضور طبیعت را در خانه و ویلای خودحس نماییم. حضور در طبیعت به منظور کسب آرامش هدف داشتن یک ویلا است، فضاها و المان های گوناگون هماهنگ با سلیقه، و بودجه های متفاوت مطابق مسائل فنی و زیباشناسانه. متخصصین و کارشناسان با تجربه معماری، لنداسکیپ، فضای سبز، برق، عمران و دکوراسیون داخلی همگی برای ایجاد فضایی با استانداردهای بالا تحت یک مدیریت واحد سعی در ارائه با کیفیت ترین خدمات هستند. پروژه های انجام شده نشان دهنده سطح توانایی بالای متخصصین و پرسنل این مجموعه می باشد.

 

طراحی ویلاهای مدرن

 

 

فروش ویلا شهرک گلستانک

 

 

شیشه از عناصر اصلی طراحی مدرن در ویلاهاست. ترکیب شیشه و آب در کنار تکه های سنگ و چمن می تواند یکی بودن درون ساختمان و بیرون آن را نشان دهد.

امروزه با گسترش زندگی شهری ، جای خالی فضایی آرام و دور از هیاهوی شهر بیش از پیش احساس می شود و پیشرفت ویلا سازی در اطراف شهر های بزرگ این نکته را ثابت می کند.

مسئله اول در طراحی ویلا خواسته های کارفرما است به صورتی که ویلای طراحی شده کاملا مطابق نیاز های افراد می باشد و با در نطر گرفتن این نیاز ها می توان از بسیاری از هزینه های اضافی جلوگیری کرد .

مسئله دوم در طراحی اقلیم و مشخصات جغرافیایی منطقه است که متاسفانه در اغلب طرح های اجرا شده در سراسر کشور این مسئله کاملا نادیده گرفته می شود و قطعا ویلایی در منطقه سرد و کوهستانی با ویلایی در منطقه گرم و مرطوب استاندارد های طراحی متفاوتی دارند.

گروه برند سازه گستر شمال با استفاده از دانش روز دنیا آماده همکاری به شما دوستان گرامی است .

محوطه و فضای سبز

 

محوطه بیرونی بنا ها معمولا فضایی است که از دید طراحان و صاحبان ملک به دور است اما در واقع این محوطه و محیط اطراف یک بناست که به خود بنا هویت می بخشد .

 

 

طراحی ویلا حرفه ای

طراحی ویلا حرفه ای

.

محوطه سازی در اطراف بنا باعث ایجاد هماهنگی و تعادل و توازن در محیط زیست شده و همچنین آلودگی هوا و آلودگی صوتی را نیز کاهش می دهد.از این گذشته وجود گیاهان مختلف در محوطه یک بنا می تواند حس آرامش را نیز به بیننده القاء کند .

استخر و آب نما

 

آب از دیرباز در فرهنگ و معماری ایرانی جایگاه به خصوصی داشته است . وجود آب در محیط باعث کنترل دمای محیط و همچنین صدای آن باعث آرامش افراد می شود .

 

 

طراحی ویلا حرفه ای

 

طراحی ویلا حرفه ای

 

 

یک آب نمای کوچک در تراس یا محوطه شما می تواند به کلی فضای اطراف خود را تغییر دهد .

بام سبز و روف گاردن

 

پشت بام منازل معمولا فضایی غیر قابل استفاده و به اصطلاح مرده است ، از جهتی نیز کمبود فضاهای سبز در آپارتمان ها باعث شده که امروزه شاهد افزایش بام های سبز در سطح شهر باشیم .

با احداث بام سبز در پشت بام ها می توان فضای مرده و بی روح پشت بام را تبدیل به فضایی با نشاط و با طراوت کرد که می توان اوقات خوشی را در در آن سپری کرد .

 

دیوار سبز عمودی

 

امروزه با کم شدن فضای خانه ها کمبود فضای سبز نیز به چشم می خورد و یکی از راه های مناسب برای حل این مشکل استفاده از دیوار ها سبز عمودی است که فضایی را اشغال نمی کنند .

از مزایای دیگر دیوار های سبز می توان به مواردی مانند بهبود کیفیت هوا ، دید بصری زیبا ، کاهش هزینه های مصرف انرژی ساختمان و کاهش آلودگی صوتی اشاره کرد

 

تراس و بالکن

 

 

فروش ویلا با نگهبانی

 

 

 

تراس بی استفاده شما می تواند یک فضای نشمین سبز و با طراوت باشد که بتوانید لحظات خوبی را در آن سپری کنید

دکوراسیون بالکن های کوچک به سبک های مختلف فضایی خاص در خانه شما به وجود می آورد . اکثرا به بالکن ها اهمیتی داده نمی شود و بیشتر به عنوان محل نگهداری وسایل اضافه استفاده می شود پس توصیه ما این است که فضای تراس خود را تغییر داده و این بخش از خانه تان را تبدیل به یک فضای گرم و پر رنگ و لعاب کنید .

 

 

لیست فایلها
مشاهده کامل