راه های ارتباط باما
  • دفتر مرکزی تهران:
    02147620436
  • ارتباط مستقیم با مدیرعامل:
  • نظرات و پیشنهادات:
    02147620436 داخلی 6
    02147620436 داخلی 6
  • فکس:
    02147620436 داخلی 7
    02147620436 داخلی 7
  • دفتر مرکزی مازندران نوشهر:
    01152058826
  • معاون اجرایی مدیر عامل:
    09113957851 مهندس علی جمشیدی
    09113957851 مهندس علی جمشیدی
  • بخش فروش در نوشهر:
    09125000436

جهت هرگونه نارضایتی از سیستم پاسخگویی با این شماره تماس بگیرید: 09358983352 09358983352

براي بازديد از ويلا ها و پروژه ها به پايين سايت مراجعه شود.

معرفی بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا

معرفی بهترین شهرهای مازندران و شمال برای خرید ویلا

شمال کشور ایران  از بهترین و شاد ترین و زیباترین و خوش آب و هواترین مناطق ایران برای زندگی و تفریح است. اگر شما هم جزو آن دسته از عزیزانی هستید که قصد خرید ویلا در شمال را دارید این بخش  سازه گستر شمال را حتما مطالعه نمایید چرا که بهترین شهر شمال برای خرید ویلا را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

معرفی بهترین شهرهای شمال برای خرید ویلا

ویلا به سازه و ساختمانهایی که در مناطق خوش آب و هوا و در مناطق توریستی در یک یا دوطبقه به صورت فلت و یا دوبلکس احداث میشود اطلاق میشود که در کشور ما مناطق ویلایی در شهرها و ییلاقات متعددی به صورت پراکنده موجود و قابل استفاده برای دارندگان ویلا میباشد .

بحث ساخت و ساز ویلا و خرید و فروش ویلا در تمام نقاط کشور از رونق و اهمیت بالایی برخوردار بوده و این امر سلیقه ای و به علاقه ی خریداران و هموطنان بستگی دارد ، اما به طور کلی اگر این سوال از هموطنان عزیز پرسیده شود که کدام یک از شهرهای شمال کشور از نظر توریستی بودن و جذابیت ویلا از اهمیت بیشتری نسبت به شهرهای دیگر شمال برخوردار است ، مطمئنا شهرهایی چون  نمک آبرود ، نوشهر ، چالوس را نام خواهند برد و یا بیشتر شنیده اند و از این شهرها بیشتر خاطره و اقامت داشته اند .

اما اشخاصی که به صورت تخصصی و اختصاصی در زمینه ویلا و خریدویلا و یا فروش ویلا در شمال فعالیت دارند به طبع شهرهایی چون نوشهر را در اولویت خود از لحاظ ساخت و ساز ویلا و یا خرید و فروش ویلا یا زمین نام خواهند برد .

شهرهای نوشهر  چالوس، نمک آبرود به دلیل داشتن موقعیت عالی با نزدیکی به دریا و جنگل و جاده عبوری بین المللی با گذر از ساحل و جنگل در شهرهای فوق این شهرهای ویلایی و توریستی را به یکی از زیباترین و سرشناس ترین شهرهای ویلایی و گردشگری کشور و بهترین شهر شمال برای خرید ویلا تبدیل کرده است .

افرادی که به قصد خرید و یا تفریح و گذراندن اوقات تعطیلی از تهران به سمت شمال حرکت میکنند ،بعد از گذراندن مسیر وارد جاده کرج چالوس میشوند و با گذراندن مسافتی در حدود 180 کیلومتر وارد شهرستان چالوس ، و با عبور به سمت شرق وارد شهرستان زیبا و توریستی نوشهر با مناظر بکر و زیبای دریا و جنگل و چنانچه قصد خریدویلا را داشته باشند منطقه نوشهر و روستاهای شهرستان نوشهر با فاصله اندکی که با دریا و جنگل دارند بهترین گزینه برای خریدویلا میباشد . و عده ای از مسافران نیز بعد از اتمام مسافت جاده تهران چالوس و رسیدن به چالوس و با چرخش به سمت غرب به نمک آبرود با تله کابین معروف و بعد به شهرستان قدیمی متل قو با نام جدید سلمان شهر میشوند که زیبایی و مناظر دیدنی با بسیاری از مراکز خرید برندها و فروشگاه های زنجیره ای و با آب و هوای مطبوع و موقعیت زیبای دریا و جنگل واجه و چنانچه قصد خریدویلا در نوشهر  را داشته باشند باید گفت که گزینه ای بسیار عالی و منطقه ای زنده و پر جنب و جوش و زنده را برای داشتن ویلا و اقامت انتخاب کرده اند .

بهترین شهر شمال برای خرید ویلا و به عبارتی معروف ترین و سرشناسترین شهرهای ویلایی در شمال کشور طبق نظرسنجی از هموطنان عزیز به ترتیب شامل   نوشهر ورویان میباشد ، که از میان این شهرها نوشهر نسبت به رامسر و … از اولویت و طرفداران بیشتری برخوردار است و این امر به دلیل مسافت کم این شهرها به جاده چالوس کرج و مسافت کمتر تا تهران میباشد .

در ضمن در میان 4 شهر برتر نام برده در شمال کشور ، نوشهر و روستاهای توریستی با ویلاهای متعدد نسبت به متل قو و نمک آبرود به دلیل مراکز خرید متعدد و رفت و آمد زیاد و در مسیر جاده رشت و رامسر و ترافیک سنگین در روزهای تعطیل و شلوغ از آرامش بیشتر و هرج و مرج و شلوغی کمتری برخوردار بوده و برای استراحت و آرامش رتبه نخست ویلایی کشور را دارد ، و به همین علت بیشتر اشخاصی که قصد خریدویلا در شمال را دارند شهرستان نوشهر را در اولویت قرار میدهند .

لیست فایلها
مشاهده کامل