راه های ارتباط باما
  • دفتر مرکزی تهران:
    02147620436
  • ارتباط مستقیم با مدیرعامل:
  • نظرات و پیشنهادات:
    02147620436 داخلی 6
    02147620436 داخلی 6
  • فکس:
    02147620436 داخلی 7
    02147620436 داخلی 7
  • دفتر مرکزی مازندران نوشهر:
    01152058826
  • معاون اجرایی مدیر عامل:
    09113957851 مهندس علی جمشیدی
    09113957851 مهندس علی جمشیدی
  • بخش فروش در نوشهر:
    09125000436

جهت هرگونه نارضایتی از سیستم پاسخگویی با این شماره تماس بگیرید: 09358983352 09358983352

براي بازديد از ويلا ها و پروژه ها به پايين سايت مراجعه شود.

کدام شهر شمالی برای سرمایه گذاری مناسب تر است؟

وقتی اقدام به خرید ویلا در شمال و یا خرید زمین در شمال می کنیم، هدف ما علاوه بر در نظر گرفتن طبیعت زیبای شمال و رسیدن به آرامش روحی و دوری از محیط پر هیاهوی شهری، بدست آوردن یک معامله خوب در جهت بهترین سرمایه گذاری در شمال می باشد.
وقتی به عنوان فردی غیر بومی شهرهای شمالی را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنید، باید شناخت کافی از موقعیت ویلا داشته باشید. به عنوان مثال بیشتر افراد شمال را منطقه ای خوش آب و هوا و بارانی تلقی می کنند در صورتی که باید در نظر داشت آب هوای شهرهای شمالی در مناطق جنگلی و کوهپایه ای با آب و هوای یک ویلای شهرکی ساحلی بسیار متفاوت است.
به طور کلی نمی توان گفت سود دهی سرمایه گذاری در کدام شهر و در کدام منطقه صد در صد می باشد ولی می توان با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی، رونق خرید و فروش ملک در آن شهر، جنبه توریستی بودن منطقه و … به یک شناخت کلی از آن شهر دست یافت و اقدام به سرمایه گذاری امن تر و مطمئن تر کرد.

 

طی بررسی های انجام شده در این زمینه، می توان به این نتیجه رسید که در بین شهرهای شمالی، شهرهای غرب استان مازندران مانند متل قو (سلمانشهر)، کلارآباد، نمک آبرود، نوشهر، رویان و … هر ساله از تعداد زیادی توریست و گردشگر برخوردار است.
شهرهای نام برده شده به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، نزدیک بودن به دریا و جنگل، نزدیکی به جاده چالوس و تهران، نزدیکی مراکز خرید، وجود شهرک های متعدد در این شهرها، وجود مناطق دیدنی و جذاب، بیشتر از سایر شهرهای شمالی شناخته شده اند.
حال خریداران با شناخت کامل این شهرها می توانند در دو بخش خرد و کلان سرمایه گذاری کنند.
در بخش خرد می توانند با خرید ویلای جنگلی در شمال و یا خرید ویلای ساحلی در شمال با قیمت واقعی، در این حوزه سرمایه گذاری کنند و بعد از مدتی با قیمت بیشتر از قیمت خرید خود و با سود بیشتر به فروش برسانید.
بهتر است بدانید خرید و فروش ویلا در این شهرها حتی در زمان رکود خرید و فروش ملک، رونق خود را دارد. به همین دلیل خرید ویلا در متل قو، خرید ویلا در نمک آبرود، خرید ویلا در کلارآباد همواره به عنوان فرصت سرمایه گذاری در این مناطق شناخته شده هستند.

 

منظور از سرمایه گذاری در بخش وسیع و کلان، خرید زمین با متراژ هکتاری و بالا در شهرهای متل قو، کلارآباد، نمک آبرود، نوشهر و … می باشد که خریدار پس از خرید این زمین ها اقدام به شهرک سازی در این می کند.
برای سرمایه گذاری در بخش کلان باید به این نکته توجه داشت که خریدار زمین باید در منطقه ای صورت گیرد که هنوز رشد کافی نکرده و جا برای پیشرفت و ترقی در آینده دارد. زیرا سرمایه گذاری در مناطقی که شمالی که قیمت بالایی دارند مقرون به صرفه نیست.
فرصت های سرمایه گذاری خود به خود اتفاق نمی افتند، بلکه آنها را باید شناسایی نمود. چنانچه به دنبال شناسایی این فرصت ها، خرید زمین در شمال و یا خرید ویلا در شمال به منظور سرمایه گذاری در شمال می باشید، می توانید با گروه مشاورین شمینا تماس حاصل نمایید و راهنمایی های لازم در حوزه های فوق را بصورت اختصاصی دریافت کنید.
در نظر داشته باشید که مجموعه شمینا همه فرصت های سرمایه گذاری را در اینترنت بصورت عمومی منتشر نمی کند و فقط با توجه به نیاز های برآورد شده از متقاضیان محترم، فرصت های مناسبی جهت سرمایه گذاری مطلوب در شمال ارائه می نماید.

برچسب ها :
لیست فایلها
مشاهده کامل