راه های ارتباط باما
  • دفتر مرکزی تهران:
    02147620436
  • ارتباط مستقیم با مدیرعامل:
  • نظرات و پیشنهادات:
    02147620436 داخلی 6
    02147620436 داخلی 6
  • فکس:
    02147620436 داخلی 7
    02147620436 داخلی 7
  • دفتر مرکزی مازندران نوشهر:
    01152058826
  • معاون اجرایی مدیر عامل:
    09113957851 مهندس علی جمشیدی
    09113957851 مهندس علی جمشیدی
  • بخش فروش در نوشهر:
    09125000436

جهت هرگونه نارضایتی از سیستم پاسخگویی با این شماره تماس بگیرید: 09358983352 09358983352

براي بازديد از ويلا ها و پروژه ها به پايين سايت مراجعه شود.

سازه گستر شمال به عنوان معتبرترین شرکت در کیفیت ساخت و ساز معرفی شد

سازه گستر شمال به عنوان معتبرترین شرکت در کیفیت ساخت و ساز معرفی شد

دیدار خصوصی مهندس محمد صالح خویی به نمایندگی شرکت سازه گستر شمال و جمعی از تولیدکنندگان با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و سردار سازندگی با بیان مشکلات در عرصه اقتصادی در ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کردند.

آیت‌الله‌هاشمی‌رفسنجانی در دیدار خصوصی جمعی از نخبگان ، تولیدکنندگان و اعضای انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران ومدیران شرکت سازه گستر شمال، توجه به استاندارد را تلاش در جهت ارتقای جایگاه تولید و صنعت کشور در ابعاد داخلی و خارجی دانست.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیه «إِنَّا لاَنُضِیعُ أَجْرَ مَنْ أَحْسَنَ عَمَلاً» را مصداق کلام آسمانی برای کار کسانی دانست که برایرعایت استاندارد تلاش می‌کنند و با تأکید بر اهمیت دقت عمل، گفت: اصل آفرینش بر این است که کارها به بهترین شکل انجام شود.

به نقل از روابط عمومی‌مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله‌هاشمی‌رفسنجانی گفت: عقل هم بر این نکته تأکید می‌نماید که مقررات استانداردها در ساختن خانه و کاشانه مردم رعایت شود تا با آرامش زندگی کنند.
وی با یادآوری دو اتفاقی که برای کارخانه ساخت ماشین فولکس و کارخانه ساخت گوشی سامسونگ افتاد، گفت: آن قدر برای کیفیت محصولات خود اهمیت قایل هستند که حاضرند میلیاردها دلار و یورو ضرر کنند، اما خوشنامی‌ تولیدات خود را حفظ کنند.

آیت الله‌هاشمی‌رفسنجانی، با بیان سیر تدریجی اصلاح و تصویب سیاست‌های اصل 44 و به چرایی و چگونگی عدم موفقیت آن سیاست‌ها در اجرا پرداخت و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که «من از اصلاح اصل 44 انتظار انقلاب اقتصادی داشتم»، گفت: این سیاست‌ها متأسفانه در زمان اجرا به دست دولتی افتاد که خودشان به شکل رسمی‌اعلام کرده‌اند که فقط 23 درصد از برنامه توسعه اجرا شده است.

در آغاز دیدار موحد، دبیر انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران، در سخنانی با تاکید بر تقویت بخش خصوصی، گفت: بسیاری از مشکلات موجود در کشور، عوامل داخلی دارند و به قول ناصر خسرو “گفتا زکه نالیم که از ماست که بر ماست“.

همچنین لطفی، مدیرعامل هلدینگ سیمان فارس و خوزستان و قائم مقام هلدینگ شستا، گزارشی از تولید و صادرات سیمان ارائه کرد و افزود: با رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی، تولیدات صنعت سیمان را به 26 کشور دنیا صادر می‌کنیم.

علیرضا معدّلی، مدیر عامل شرکت پرلیت نیز با ارائه تحلیلی از شرایط اقتصاد چند کشور، مخصوصا در سال‌های پس از تخریب‌های جنگ، به مزیت‌های اقتصاد بخش خصوصی بر اقتصاد دولتی پرداخت.

محمد صالح خویی مدیرعامل شرکت سازه گستر شمال و مدیرعامل کارخانه پپکو نیز گزارشی بر کیفیت ساخت و ساز شرکت سازه گستر شمال بیان کرد و مشتری مداری را لازمه اولویت اول موفقیت تجربه 30 ساله شرکت دانست وی در ادامه با اشاره به اینکه ما به جرات  اولین شرکت در سطح کشور هستیم که ساختمان های خود را از فروردین سال 1395 گارانتی کرده ایم وی در مورد نواحی شمالی کشور افزود :  که غرب مازندران به دلیل وجود زیرساخت‌های اقتصادی و فرهنگی، در میان سایر استان های کشور از پتانسیل بالایی برخوردار است. از این ویژگی میتوان در جهت رونق منطقه بهره برد و برای تجارت با کشورهای دیگر استفاده کرد.

مهندس محمد صالح خویی به عنوان یکی از نیروهای علمی مازندران و کشور که عضو هیئت بنیاد ملی نخبگان کشور شد طی سخنانی با اشاره به بی توجهی هایی که به غرب مازندران شده است مطالبی را بیان کرد و ادامه داد: برای رسیدن به توسعه پایدار باید 3 عنصر پول، قدرت و علم را باید در کنار هم داشته باشیم .

مهندس خویی ادامه داد : سالانه میلیون ها گردشگر به غرب مازندران سفر می کنند و بیش از یک میلیون شغل و درآمد های هنگفتی برای منطقه ایجاد می کنند

ماجرای تصویب منطقه آزاد در غرب مازندران نوشهر به سالها قبل برمیگردد اما در چند سال اخیر صحبت ها و وعده ها باعث شده که مردم این منطقه نسبت به تحول اقتصادی و تجاری امیدوار شوند. در سال 92، اکبر ترکان، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه کشور اعلام کرد: تبدیل برخی شهرهای استان مازندران به منطقه آزاد تجاری در دست بررسی است مازندران با گستر حدود 24 هزار کیلومتر مربع از موقعیت ویژه و خاصی برخوردار است. با توجه به استقرار اداره کل بنادر و دریانوردی درمنطقه ویژه اقتصادی نوشهر، وجود فرودگاه در شهرهای ساحلی نوشهر و رامسر، طرح ملی آزادراه تهران – شمال، مجموعه گردشگری، تفریحی و اقامتی نمک آبرود چالوس، دانشگاه علوم دریایی ارتش، اداره کل گمرکات در نوشهر، بوستان های جنگلی نور، سیسنگان و پایانه گل و گیاه در عباس آباد و سایر امکانات مهم شرایط مطلوبی برای ایجاد منطقه ویژه آزاد تجاری و گردشگری در این استان ایجاد شده است. فراهم کردن این زیرساخت ها برای این استان، آمادگی مازندران را برای منطقه آزاد شدن برخی شهرها اعلام میکند و به گفته مسئولان استان جزو نیازهای ضروری مازندران است.

اکنون منطقه نوشهر کارایی اقتصادی دارد و جزو بنادر لجستیک است و بر اساس طرح آمایش سرزمینی، غرب مازندران با نگاه عملکرد صنعتی، تجاری و گردشگری، شرایط لازم را دارد.

سازه گستر شمال در این جلسه به عنوان معتبرترین شرکت در کیفیت ساخت و ساز در بین 40 برند برتر ایران موفق به دریافت تندیس و لوح افتخارشد.                                                                                                                  

                                                                                                                          2016  21 october

 

لیست فایلها
مشاهده کامل