راه های ارتباط باما
  • دفتر مرکزی تهران:
    02147620436
  • ارتباط مستقیم با مدیرعامل:
  • نظرات و پیشنهادات:
    02147620436 داخلی 6
    02147620436 داخلی 6
  • فکس:
    02147620436 داخلی 7
    02147620436 داخلی 7
  • دفتر مرکزی مازندران نوشهر:
    01152058826
  • معاون اجرایی مدیر عامل:
    09113957851 مهندس علی جمشیدی
    09113957851 مهندس علی جمشیدی
  • بخش فروش در نوشهر:
    09125000436

جهت هرگونه نارضایتی از سیستم پاسخگویی با این شماره تماس بگیرید: 09358983352 09358983352

براي بازديد از ويلا ها و پروژه ها به پايين سايت مراجعه شود.

شهر نوشهر در چند قدمی منطقه آزاد تجاری

در حال حاضر شهربندری نوشهر منطقه ویژه اقتصادی است عواملی که باعث شد نوشهربه منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شود برخورداری از زیرساخت های لازم برای پذیرش توریست ها است وامکانات رفاهی با حفظ فرهنگ اصیل ایرانی  و اسلامی ، باید بسیار گسترده تر شود.5دقیقه با فرود گاه نوشهر – فقط 10 دقیقه با آزاد راه تهران شمال امکانات عمومی و رفاهی همچون سرویس های بهداشتی،استراحتگاه های استاندارد ،پارک هایی با  طراحی های منحصر به فرد که میل توریست ها به گشتن در این پارک ها را تحریک کند،ایجاد رستوران هایی با سرو غذاهای آسیای شرقی و اروپا تا ذائقه ی توریست ها  را ارضا کند،حفظ امنیت شهر با پلیس های مسلط به زبان عربی و انگلیسی و تغییر نوع ظاهر کارگران خدماتی و اقدامات فرهنگی مناسب به جهت معرفی فرهنگ ایرانی اسلامی از مواردی است که برای رسیدن به منطقه اقتصادی نیاز مشود.

مزیت ها و فرصت ها

مزیتهای قانونی منطقه آزاد ویژه اقتصادی نوشهر

نزدیکی 5 دقیقه ای جاده چالوس به نوشهر
نزدیکی به آتوبان تهران شمال که فاصله به تهران را 45 دقیقه می کند
آزادی کامل ورود و خروج سرمایه .
آزادی مشارکت سرمایه گذاری خارجی تا سقف ۱۰۰ درصد .
تضمین کامل سرمایه های خارجی و سود حاصل از آنها .
معافیت مالیاتی ۱۵ ساله که تا ۲۰ سال افزایش پیدا نموده است .
معافیت از پرداخت هرگونه حقوق گمرکی و سود بازرگانی برای واردات مواد اولیه ، ماشین آلات و قطعات یدکی جهت تولید کنندگان منطقه .
وجود طرح ساحلی با کلیه امکانات رفاهی و بهداشتی شامل آلاچیق ، وسایل بازی کودکان ، طرح شنای بانوان و آقایان و پارگینگ با وسعت ۴ هکتار ، که بطور رایگان در اختیار بازدیدکنندگان و گردشگران قرار می گیرد .

معافیت گمرکی برای ورود کالاهای ساخته شده در منطقه آزاد به داخل کشور به میزان ارزش افزوده .
امکان ترانزیت و صدور مجدد کالا بدون محدودیت .
امکان مشارکت سرمایه گذاری داخلی و خارجی .
معافیت گمرکی برای ورود کالاهای ساخته شده در منطقه به داخل کشور .
امکان ورود کالا بدون پرداخت عوارض گمرکی و سود بازرگانی منطقه .
امکان ورود اتباع خارجی از طریق مبادی ورودی و خروجی مجاز مناطق ،بدون نیاز به صدور روادید قبلی .
فروش و اجاره زمین به سرمایه گذاران داخلی و اجاره زمین به سرمایه گذاران خارجی .
حاکم بودن مقررات خاص اشتغال در مناطق

سایر ویژگیها و مزایای منطقه آزاد تجاری – تفریحی توریستی

به غیر از مزایای قانونی یاد شده ، دارای ویژگیها و مزایای بیشمار دیگری نیز می باشد که از چند منظر می توان بیان نمود :
الف ) جغرافیایی
ب ) اقتصادی
ج ) عمرانی و زیرساختی
د ) دانش و فناوری
الف ) ویژگیها و مزایای منطقه از منظر جغرافیایی

آیا می دانید در نوار مرزی 700 کیلومتری ساحلی کل مازندران و گیلان تنها چلک نوشهر است که نزدیکترین فاصله کوه به دریا را دارد و منظره ای فوق العاده و تفریحی توریستی دارد و در منطقه بندی تفریحی توریستی منطقه 1 میباشد چرا باید افراد خاص از این مناظر لذت ببرند وقتی می توان با 30 درصد یکواحد آپارتمان در تهران . یک ویلا یازمین خرید که سرمایه گزاری %100مطمئنی است . قرار گرفتن در مسیر کریدور بین المللی شمال – جنوب معروف به نستراک ، که از آن به عنوان کریدور حمل و نقل قرن بیست و یکم آسیا – اروپا یاد می شود . این کریدور بندر هلسینکی در شمال اروپا را از طریق روسیه به بنادر شمال و جنوب دریای خزر ، بنادر خلیج فارس و سپس به کشورهای جنوب و شرق آسیا متصل می کند .
دارابودن موقعیت ویژه در زمینه ارتباط با کشورهای حاشیه دریای خزر .
همجواری با بنادر آستراخان و لاگان در روسیه ، کراسنودسک در ترکمنستان ، اکتائو در قزاقستان و باکو در آذربایجان .
دسترسی از طریق راههای مناسب ، به بازارهای مصرف کشورهای CIS .
نزدیکی به فرودگاه بین المللی نوشهربا برخورداری از تجهیزات کامل ناوبری .
نزدیکترین منطقه آزاد به پایتخت کشور ( تهران ) و سایر مراکز صنعتی و پر جمعیت کشور به عنوان بازارهای مصرف .
محدوده ای کاملاً مشخص شده و دارای پایگاه اطلاعات جغرافیایی کامل ( GIS ) .
نزدیکی به بزرگترین ذخایر نفت و گاز دریای خزر .

ب ) ویژگیهای منطقه از منظر اقتصادی

وجود بندر نوشهر در محدوده منطقه ، که دارای امکانات ، تجهیزات و تاسیسات پیشرفته ای جهت تخلیه و بارگیری و انبارداری است . از مهمترین آنان می توان به وجود ده پست اسکله به طول ۱۵۸۱ متر با کاربری تجاری ، رو رو ، غلات ، خدماتی و نفتی و سیستم کنترل ترافیک دریایی و همچنین سیستم رایانه ای مشترک با گمرک جهت سهولت ترخیص کالا اشاره کرد .
ایجاد و راه اندازی بندرگاه نوین کاسپین به عنوان یک بندر نسل سوم ، در آینده ای نزدیک با ۲۲ پست اسکله با ظرفیتی بالغ بر ۱۱ میلیون تن ، که در فاز اول ( ظرف پنجسال ) توانایی تخلیه وبارگیری کالا تا مرز ۳ میلیون تن را خواهد داشت و می تواند ضمن پاسخگویی به نیازهای بازرگانی ، موجب ایجاد مراکز لجستیک شامل انبارداری ، توزیع کالا و گسترش صنایع دریایی ( اعم از کشتی سازی و شناورسازی ) گردد .
اتصال منطقه بویژه بندرگاه کاسپین به آزاد راه تهران شمال و که بدین وسیله توان حمل و نقل و ترانزیتی منطقه به بیش از چندین برابر افزایش خواهد یافت .
وجود شهرک صنعتی نوشهر به عنوان جزء ای از محدوده منطقه آزاد نوشهرو همچنین به عنوان یکی از مدرنترین شهرکهای صنعتی استان با دارا بودن و ارائه تمامی امکانات آب ، برق ، تلفن ، گاز ، زمین غیره به سرمایه گذاران بطوریکه هم اکنون ۸۸ واحد صنعتی فعال در زمینه های فلزی ، سلولزی و بهداشتی ، غذایی و … در آن مشغول فعالیت می باشند .
فاز تجارت منطقه با ایجاد بسترهای لازم جهت گسترش بازرگانی از قبیل محوطه سازی ، برقراری اینترنت پر سرعت ، وجود مجتمع های تجاری – نمایشگاهی و ارائه تسهیلات بسیار مناسب به فعالین اقتصادی منطقه .
قبول ضمانتنامه های بانکی بلند مدت جهت ایجاد تسهیلات برای صاحبان کالا و بازرگانان
صدور مجوز فعالیت در یک هفته و امکان ثبت شرکت در کمتر از چند روز
وجود مراکز ارائه خدمات مالی ، بانکی و امکان ایجاد بورس کالا با توجه به حجم مبادلات بالای تجاری و بازرگانی و قوانین بسیار مناسب منطقه .
وجود گمرک نوشهر با امکانات و تجهیزات مدرن
فراهم بودن مقدمات جهت ایجاد صنایع تبدیلی ، بسته بندی و فرآوری محصولات کشاورزی در منطقه ، جهت ایجاد حداکثر ارزش افزوده ( با توجه به محوری بودن فعالیت کشاورزی در استان مازندران) و ارائه تسهیلات سازمان منطقه ویژه اقتصادی به سرمایه گذاران متقاضی .
وجود مجتمع های تجاری – نمایشگاهی منطقه با حدود ۲۰۸۰ غرفه تجاری ، جهت ارائه محصولات تولیدی صنایع منطقه در آنها و ارائه تسهیلات و مزیت استفاده از فضای نمایشگاهی جهت عرضه مستقیم محصولات .
صدور کارت بازرگانی کشوری در منطقه .
اعمال تخفیفات ویژه انبارداری در منطقه و ایجاد مزیت نسبی انبارداری به نسبت سایر مناطق .
واگذاری غرفه و فضای نمایشگاهی عرضه مستقیم محصولات در منطقه به تجار و بازرگانان برای مدت ۲ سال بدون اجاره و تنها با دریافت حق شارژ .
تقبل هزینه های تبلیغاتی توسط منطقه ، برای تولیدکنندگانی که محصولات خود را در غرفه های فاز تجارت منطقه عرضه می نمایند .
تقبل هزینه های ایاب و ذهاب بازدیدکنندگان و مشتریان توسط منطقه ، صدور کارت اعتباری خرید برای مشتریان توسط بانکهای طرف قرارداد با منطقه و …
وجود طرح ساحلی با کلیه امکانات رفاهی و بهداشتی شامل آلاچیق ، وسایل بازی کودکان ، طرح شنای بانوان و آقایان و پارگینگ با وسعت ۴ هکتار ، که بطور رایگان در اختیار بازدیدکنندگان و گردشگران قرار می گیرد .
ارتباط و تبادلات تجاری با بنادر شمال و جنوب اروپا از طریق رود ولگا و ولگادن .
وجود نیروی کار متخصص فراوان .

ج ) ویژگیها و مزایای منطقه از منظر عمرانی و زیرساختی

منطقه ای دارای طرح راهبردی و طرح جامع که تمامی فعالیتهای عمران و آبادانی و اقتصادی آن ، بر اساس اصول علمی و کارشناسی انجام می شود .
منطقه ای دارای تمام امکانات زیربنایی شامل آب ، برق ، گاز ، تلفن و … مورد توجه سرمایه گذاران داخلی و خارجی .
اتصال منطقه به آزاد راه تهران شمال و ظرفیت سازی و گسترش راههای ورودی و خروجی منطقه جهت توسعه توان ترانزیتی .

د ) ویژگیها و مزایای منطقه از نظر دانش و فناوری

ایجاد مراکز دانشگاهی بین المللی شامل راه اندازی واحدهای بین الملل دانشگاههای مازندران و علوم پزشکی مازندران و سایر موسسات آموزش عالی و پژوهشی .
ایجاد بسترهای لازم در زمینه های ICT برای راه اندازی تجارت الکترونیک ، گسترش اینترنت و اینترانت در منطقه و استفاده از فیبر نوری و به روز کردن واگذاری تلفن ثابت به متقاضیان و تامین کننده نیازهای شبکه الکترونیکی منطقه و قرار گرفتن در کانون توجه بازرگانی کشور به لحاظ تجارت الکترونیکی .
در نظر گرفتن پهنه بندیهای مناسب برای استقرار پارکهای علم و فناوری در منطقه و امکان گسترش ارتباطات علمی با مراکز آموزشی و تحقیقاتی اقصی نقاط جهان .
فراهم نمودن مقدمات لازم جهت ایجاد دهکده سلامت در منطقه با توجه به راه اندازی واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی در منطقه .

لیست فایلها
مشاهده کامل
در تاریخ 1395.05.05 فروخته شد
ویلا جنگلی ونوش
کد فایل: 969

ویلا جنگلی ونوش

354,000,000 تومان
متراژ زمین : 370 متر
متراژ بنا : 180 متر
7ساله 3 خواب
3 سرویس
6 پارکینگ
در تاریخ 1397.12.04 فروخته شد
فروش ویلا ونوش
کد فایل: 207

فروش ویلا ونوش

395,000,000 تومان
متراژ زمین : 270متر
متراژ بنا : 175 متر
3 خواب خواب
3 سرویس
5 پارکینگ
در تاریخ 1398.02.02فروخته شد
فروش ویلا چالوس
کد فایل: 593

فروش ویلا چالوس

1,000,000,000 تومان
متراژ زمین : 310 متر
متراژ بنا : 220 متر
3 خواب خواب
3 سرویس
5 پارکینگ
در تاریخ 1398.02.01 فروخته شد
ویلاشمال - خرید و فروش در شمال و چمستان و نور ویلا با قیمت مناسب - خرید و فروش زمین در شمال مازندران نور نوشهر چالوس سیسنگان نمک آبرود محمودآباد چمستان -خرید ویلا در چمستان - فروش ویلا در چمستان - ویلا در چمستان - خرید ویلا در شمال - خرید و فروش زمین متراژ بالا در شمال مازندران نور محمودآباد چمستان چالوس رویان سیسنگان نمک آبرود - خرید ویلا در مازندران - فروش ویلا در مازندران - فروش ویلا در شمال - وام - اقساط - آپارتمان ساحلی با وام - خرید ویلا در نور - فروش ویلا در نور - ویلای دوبلکس - ویلا جنگلی - خرید ویلا در نوشهر - فروش ویلا در نوشهر - خرید ویلا در محمودآباد - فروش ویلا در محمود آباد - فروش ویلا در بابلسر - فروش ویلا در رویان - فروش ویلا در سی سنگان - فروش ویلا در سیسنگان - ویلای چمستان - ویلا نور - ویلا با وام بانکی - ویلا سند دار - ویلا پروانه دار - زمین سند دار - ویلا گاز دار - ویلا - ویلا جنگلی - ویلا شمال - ویلا چمستان - ویلا حیاط دار - ویلا نوساز - ویلا شیک - ویلا دوبلکس - ویلای من - ویلا با چشم انداز جنگلی - ویلا ساحلی - ویلا در نور - ویلا زیر قیمت - معاوضه ویلا - معاوضه ویلا با ماشین - خريد ويلاي ساحلي - خريد ويلا در شمال - خريد ويلا در نوشهر - فروش ويلابا استخر در شمال - خريد آپارتمان در شمال - ويلا و زمين در نوشهر - فروش ويلا - خريد ويلا شمال - فروش زمين در شمال - فروش زمين مازندران - فروش ويلا در نمك آبرود - فروش ويلا شمال - فروش ويلا مازندران - خريد ويلا در شمال - قیمت - قیمت ویلا در محمودآباد - فروش آپارتمان - خريدار آپارتمان - اجاره مسكوني - اجاره اداري - فروش باغ و زمين - فروش آپارتمان - خريدار آپارتمان - اجاره - وام مسكن - باغ و زمين - خانه - فروش ویلا شمال - فروش ویلا در شمال - فروش ویلا در نوشهر - فروش ویلا نوشهر - فروش ویلا نور - فروش ویلا در نور - فروش ویلا در مازندران - فروش ویلا مازندران - ویلا چمستان - زمین چمستان - زمین متراژبالا در چمستان - ویلا پروانه دار - ویلا سند دار - زمین سند دار - زمین سند دار متراژ بالا - خرید ویلا در چمستان - فروش ویلا در چمستان - منطقه چمستان - ویلای ارزان قیمت - ویلا زیر 50 میلیون - ویلا زیر80 میلیون - استخر - سند - وام بانکی - آیفون تصویری - تراس - انباری - پارکینگ - نوساز - با تمامی لوازم منزل - مبله - شیک - پیش فروش - خرید ویلا در محمودآباد - ویلا در محمودآباد - ویلا نور - ویلا محمودآباد - ویلا در منطقه خوش آب و هوا - دوبلکس - کولر - شومینه - باربیکیو - درب ضد سرقت - آب - برق - گاز - داخل شهرک - ویلا شهرکی - ویلا زیر 100 میلیون - ویلا زیر 150 میلیون - ویلا زیر 200 میلیون - آلاچیق - ویلا با آلاچیق - پیمانکاری ساخت - کابینت - فروش زمین - ویلا با وام - آمل - جاهای دیدنی چمستان - املاک - املاک سیوان - سیوان - seeone - املاک چمستان - نگهبانی - چالوس - ویلا فلت - ویلا دوبلکس
کد فایل: 1376

ویلا مازندران

900,000,000 تومان
متراژ زمین : 450 متر
متراژ بنا : 400 متر
5 خواب
4 سرویس
8 پارکینگ
در تاریخ 1395.09.02 فروخته شد
فروش زمین شمال
کد فایل: 502

فروش زمین شمال

340,000,000 تومان
متراژ زمین : 260 متر
متراژ بنا : 240 متر
3 خواب خواب
4 سرویس
10 پارکینگ
در تاریخ 1397.05.19 فروخته شد
سایت ویلا شمال
کد فایل: 5743

سایت ویلا شمال

410,000,000 تومان
متراژ زمین : 200 متر
متراژ بنا : 200 متر
3 خواب
4 سرویس
8 پارکینگ