راه های ارتباط باما
  • دفتر مرکزی تهران:
    02147620436
  • ارتباط مستقیم با مدیرعامل:
  • نظرات و پیشنهادات:
    02147620436 داخلی 6
    02147620436 داخلی 6
  • فکس:
    02147620436 داخلی 7
    02147620436 داخلی 7
  • دفتر مرکزی مازندران نوشهر:
    01152058826
  • معاون اجرایی مدیر عامل:
    09113957851 مهندس علی جمشیدی
    09113957851 مهندس علی جمشیدی
  • بخش فروش در نوشهر:
    09125000436

جهت هرگونه نارضایتی از سیستم پاسخگویی با این شماره تماس بگیرید: 09358983352 09358983352

براي بازديد از ويلا ها و پروژه ها به پايين سايت مراجعه شود.

دریافت تندیس کارآفرین برتر کشور محمدصالح خویی از دست نایب رئیس مجلس شورای اسلامی

دریافت تندیس کارآفرین برتر کشور محمدصالح خویی از دست نایب رئیس مجلس شورای اسلامی

محمد صالح خویی موفق به دریافت تندیس کارآفرین برتر کشورو لوح تقدیر کیفیت در ساخت و ساز ازدست مدیران ارشد کشور دکتر پزشکیان (نایب رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز ) و وزیر کشور و دکتر شکرچی رییس مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی کشور و دکتر ترکان رییس نظام مهندسی کشور و مناطق آزاد و مشاور ارشد رئیس جمهور شد.

دکتر ترکان در دومین همایش سراسری کیفیت در ساخت و ساز اظهار داشت:

کار مهندس ناظر باید تمام وقت باشد

به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی، دکتر ترکان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در دومین همایش سراسری کیفیت در ساخت و ساز که در روز شنبه مورخ 95/8/1 در ساختمان همایش های صدا وسیما برگزار شد ضمن تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری در بخش مسکن  و مقایسه ی سرمایه گذاری دولت و مردم در این بخش اظهار داشت: دولت حدود چهل هزار میلیارد تومان در بخش صنعت ساختمان سرمایه گذاری می کند در حالیکه سرمایه گذاری مردم و خانوارهای ما حدود هشتاد هزار میلیارد تومان است در واقع مردم دو برابر دولت در این بخش سرمایه گذاری دارند و این نشان دهنده ی اهمیت و جایگاه مسکن برای مردم است و هر خانواده ای آرزو دارد که در طول زندگی خویش حداقل یک خانه ازآن خویش داشته باشد و از سوی دیگر مردم با توجه به اینکه تمام سرمایه خویش را در این بخش وارد می کنند خواهان این هستند که مانند بسیاری از نقاط جهان ساختمان هایی با طول عمر زیاد و بیش از صد سال داشته نه ساختمان هایی که بعد از پانزده الی بیست سال ساخت فرسوده و کلنگی شود.

محمدصالح خویی

محمدصالح خویی

مسعود پزشکیان عصر روز (شنبه یکم آبان ماه) در دومین همایش سراسری کیفیت در ساخت‌وساز در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اگر می‌خواهیم مشکلات حل شود باید کار را به کسی بدهیم که کاردان است تا مشکلات را شناسایی و سپس راهکارهای لازم را ارائه کند.

محمدصالح خویی

محمدصالح خویی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکل ما در جامعه این است که اگر کسی سمتی گرفت در همه مسائل خود را مجاز می‌داند که رهنمودهایی را مشخص کند. من حق ندارم در جایی که کارشناس نیستم نظر بدهم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه درست را باید از کارشناس پرسید ادامه داد: نباید با حرف کسی که تخصص ندارد جاده یا ساختمان 30 طبقه بسازند. پزشکیان متذکر شد: در کوچه 8 متری ساختمان چندین طبقه می‌سازند و به انجام این کار افتخار می‌کنند و می‌گویند ما می توانیم. توانستن اگر بدون آگاهی باشد سبب به بیراهه رفتن می‌شود.

[دومین همایش سراسری کیفیت در ساخت و ساز با حضور دکتر پزشکیان]

وی افزود: کار درست را صحیح انجام دادن مهم است، کار غلط را هم اگر با کیفیت انجام دهیم افتخار نیست. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که رهبر یک سازمان است باید نگاه عمیقی داشته باشد و ایده آل ها را ببیند. اگر فرد جلودار قله را نبیند و راه را بلد نباشد نمی توان به موفقیت رسید.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس با بیان اینکه بدون نقشه راهبردی نمی توان به نتیجه رسید بیان کرد: در دولت گذشته می گفتند خیلی کار کرده ایم اما باید توجه داشت خیلی کار کردن کافی نیست بلکه باید بگویند ما می خواستیم چه کاری انجام دهیم و چه کارهایی تا کنون انجام شده است.

پزشکیان ادامه داد: سوال مهم این است که آیا مشتری از آنچه می سازیم راضی است یا خیر زیرا در جهان کنونی رضایت مشتری حرف اول را می زند.

وی افزود: دنیا به دنبال آن است که مشتری را راضی کند. من که سیاستمدار هستم باید به گونه ای رفتار کنم که بلندگوی افرادی باشم که به من رأی داده اند تا حق آنها استیفا شود.

پزشکیان ادامه داد: نباید به مشتری نگاه توأم با بی احترامی داشته باشیم بلکه باید با دید تکریم به مراجعین خود نگاه کنیم. نایب رئیس  مجلس شورای اسلامی گفت: نمی شود در یک جامعه ای زندگی کنیم که کسی 100 میلیون درآمد داشته باشد و دیگری یک میلیون درآمد داشته باشد زیرا با این شرایط اداره جامعه سخت خواهد بود. نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس متذکر شد: نمی توان تنها شعار داد که هدف ما رضایت مردم است بلکه باید در عمل ثابت کنیم و مردم رفتار ما را بهتر از گفتار ما درک می کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس گفت: کیفیت چیزی است که در جامعه ما گم شده است و در صادرات خود به پایداری آن نگاه نمی کنیم و فقط به دنبال سود بیشتر هستیم.

محمدصالح خویی

محمدصالح خویی

دیدار محمد صالح خویی و گروه شرکت سازه گستر شمال با سردار سازندگی در ساختمان مجمع تشخیص مصلحت نظام

سازه گستر شمال در این همایش به عنوان کارآفرین برتر کشور و  کیفیت ساخت و ساز در بین ۴۰ برند برتر ایران موفق به دریافت تندیس و لوح افتخارشد مهندس محمد صالح خویی به عنوان یکی از نیروهای علمی مازندران و کشور که عضو بنیاد ملی نخبگان کشور شد در حاشیه همایش سخنرانی کردند وبا اشاره به اینکه مسایل غرب مازندران را بایستی از دریچه علمی مورد بررسی قرار داد باید از جوانان نخبه استفاده بهینه کرد و در این عصر ماشینی شدن از آنها جهت تحول اقتصادی استفاده بهینه کرد تا از استعدادهایشان استفاده شود مهندس خویی ادامه داد : سالانه  میلیون ها گردشگر به غرب مازندران سفر می کنند و بیش از یک میلیون شغل و درآمد های هنگفتی برای منطقه ایجاد می کنند، باید امکانات و تسهیلات مناسب گردشگری در منطقه بیشتر شود و گردشگران بیشتربتوانند از منطقه بهره مند شوند در حالی که در برخی از کشورها که یک چهارم طبیعت ما را هم ندارند اما بیشترین و بهترین استفاده را از آن می برند. مهندس صالح خویی در ادامه با اعلام این مطلب که هیچ دانشگاه دولتی در غرب استان تشکیل نشده و همه آنها در شرق استان وجود دارند، گفت: برای آینده غرب مازندران باید چشم اندازداشته باشیم

ماجرای تصویب منطقه آزاد در غرب مازندران نوشهر به سالها قبل برمیگردد اما در چند سال اخیر صحبت ها و وعده ها باعث شده که مردم این منطقه نسبت به تحول اقتصادی و تجاری امیدوار شوند. در سال 92، اکبر ترکان، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه کشور اعلام کرد: تبدیل برخی شهرهای استان مازندران به منطقه آزاد تجاری در دست بررسی است مازندران با گستر حدود 24 هزار کیلومتر مربع از موقعیت ویژه و خاصی برخوردار است. با توجه به استقرار اداره کل بنادر و دریانوردی درمنطقه ویژه اقتصادی نوشهر، وجود فرودگاه در شهرهای ساحلی نوشهر و رامسر، طرح ملی آزادراه تهران – شمال، مجموعه گردشگری، تفریحی و اقامتی نمک آبرود چالوس، دانشگاه علوم دریایی ارتش، اداره کل گمرکات در نوشهر، بوستان های جنگلی نور، سیسنگان و پایانه گل و گیاه در عباس آباد و سایر امکانات مهم شرایط مطلوبی برای ایجاد منطقه ویژه آزاد تجاری و گردشگری در این استان ایجاد شده است. فراهم کردن این زیرساخت ها برای این استان، آمادگی مازندران را برای منطقه آزاد شدن برخی شهرها اعلام میکند و به گفته مسئولان استان جزو نیازهای ضروری مازندران است.

اکنون منطقه نوشهر کارایی اقتصادی دارد و جزو بنادر لجستیک است و بر اساس طرح آمایش سرزمینی، غرب مازندران با نگاه عملکرد صنعتی، تجاری و گردشگری، شرایط لازم را دارد..

 پس از بهره‌برداری از آزادراه تهران-شمال تا پایان سال جاری و کاسته شدن 70کیلومتر از مسیر تهران-شمال، شرکت سازه ‌گستر شمال با موقعیت و دسترسی ویژه، محلی استراتژیک برای گردشگری و سرمایه‌گذاری است. نوشهر یکی از قطب‌های اقتصادی منطقه و نزدیک‌ترین شهر شمالی به تهران و کرج است که در آستانه تبدیل به منطقه آزاد تجاری و اقتصادی قرار دارد. همچنین فرودگاه این شهر درحال حاضر دارای پروازهای روزانه به تهران، مشهد، شیراز و اهواز و بالعکس است.

منطقه نوشهر و چالوس دارای ویژگی‌های گردشگری منحصر بفردی است و پس از راه‌اندازی این آزادراه نیز منطقه ویژه‌ای برای گردشگران خارجی می‌شود که از اروپا، استرالیا و کشورهای حاشیه خلیج فارس، پس از رسیدن به فرودگاه مهرآباد خود را به این خطه سرسبز می‌رسانند

امکان طی کردن مسیر جنگل تا دریا و بالعکس با پای پیاده، یکی از ویژگی‌های گردشگری نوشهر و چالوس است.

لازم به ذکر است هزینه‌ای بالغ بر ۷۵۰۰ میلیارد تومان برای ساخت این آزادراه و آماده‌سازی اتوبان تهران-چالوس- صرف شده است…

 

برچسب ها :
لیست فایلها
مشاهده کامل